Adverteren

Full member (€ 75,- p.j.)
Man
Vrouw
Vul hier uw juiste handicap in. Stuur uw stamkaart of een kopie van uw Federatiekaart digitaal naar info@golfclub-europe.com. U kunt deze ook hieronder uploaden.

Als u geen lid bent bent, laat bovenstaande veld dan leeg

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden.

Ik ga, tot wederopzegging van mijn lidmaatschap, akkoord met een jaarlijkse incasso van het bijbehorende contributiebedrag. De betaling van het contributiebedrag voor dit jaar dient u, nu, bij aanmelding te voldoen per Ideal, overboeking of Creditcard.

Klik op onderstaande betaallogo om uw betaalwijze te kiezen en uw betaling te effectueren.